TikTok yrityksille ja organisaatioille

Webinaarin ajankohta:
to, 13. huhti, 2023 klo 9.00 - 12.00

Tässä koulutuksessa opitaan uutta TikTokista, tekemisistä sekä analysoidaan tekemistä, että tuloksia. TikTok on oivallettava, koska sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin ja rohkeus. TikTok haastaa Instagramin, vai onko jo ohittanut paikoin sen?

Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoinnille ja myynnille, asiantuntijoille. Julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimiville.

Koulutuksen sisältö

Kouluttaja

Jarkko Koivuniemi
Tieto- ja teknologia-arkkitehti, Suomen Ammattipuhujat Oy / Mediabot Oy

Koulutuksen hinta: 390  yhdeltä osallistujalta, lisäosallistujat -50 %
Alennus lasketaan automaattisesti, kun ilmoitat useamman henkilön kerralla.

Kuvaus

Koulutuksen kuvaus:

Organisaatioiden sosiaalisen median viestinnän kehittäminen on avainroolissa vaikuttavuuden lisäämisessä. Sosiaalisen median käyttö on noussut pandemian aikana 43%.

TikTok on noussut paikon ohi Instagramin ja käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok ei ole ohimenevä ilmiö, eikä vain teineille – Suomessa miljoonan tilin pyykki on ylitetty. Miten TikTokissa tuotetaan lyhyitä videoklippejä ja miten nousta vaikka kansainväliseksi viraaliksi?

Pidä yllä organisaation tai yrityksen omaa TikTok -kanavaa – tähän on pakko tutustua yrityksen ja mietittävä mahdollisuuksia. Palvelussa luodaan videoita omilla puhelimella ja TikTokin omalla editorilla.

Kuinka valita ja tehdä TikTok videoita oikealle kohderyhmälle, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot? Koulutuksessa opitaan myös TikTok -somestrategiaa, sisältösuunnittelua ja TikTok -kanavan hallintaa. Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään TikTokkia yrityskäytössä? Minkälaisia sidosryhmiä tavoitetaan? Koulutuksessa on esimerkkejä TikTok -kanavaan viestimisistä.

Tässä koulutuksessa opitaan uutta TikTokista, tekemisistä sekä analysoidaan tekemistä, että tuloksia. TikTok on oivallettava, koska sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin ja rohkeus. TikTok haastaa Instagramin, vai onko jo ohittanut paikoin sen?

Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoinnille ja myynnille, asiantuntijoille. Julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimiville.

Koulutusvahvistus
Lähetämme koulutukseen ilmoittautuneille vielä erillisen koulutusvahvistuksen sähköpostitse viimeistään kolmea päivää ennen webinaaria. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että koulutustilaisuus saattaa peruuntua vähäisen osallistujamäärän takia.

Peruutusehdot
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % webinaarin hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.